CEM Cerdanoyla

CAMPEÓN VII CIRCUITO MUNDIAL FISHERMANSFRIEND ETERNAL RUNNING 2012

CAMPEÓN VIII y VII CIRCUITO MUNDIAL FISHERMAN'S FRIEND ETERNAL RUNNING 2012
Hago carreras de montaña y obstáculos, practico deportes de aventura de forma pasional como la escalada, las vías ferratas, el barranquismo y el paracaidismo. Soy también excompetidor de lucha, Judo y Jiujitsu brasileño. Con este blog quiero compartir la pasión que siento por el deporte y la montaña. ¡Bienvenidos!

viernes, 24 de junio de 2011

Després de molt temps, aquest 2011 torno a Lluitar

Després de prop de 5 anys en que vaig deixar la competicio de Judo i Lluita Olímpica, aquest any m'he decidit a tornar a competir en el món de la lluita. Així que des de fa prop de mig any estic practicant Jijitsu brasileny on també fem alguna cosa de Grappling. Sense més i per la meva passió a la competició i a la lluita en la seva forma més noble em vaig decidir per competir el 27 de Març del 2011 en el I campionat de grappling de Malgrat de Mar. On vaig quedar 2n. Remarcar que el campionat era per la tarda i el mateix dia pel matí vaig anar a la Cursa de Eternal Running de Castellbisbal. Em va anar prou bé doncs vaig quedar 2n a la cursa de més de 1000 participant. Curiosa cursa on es correr per la Muntanya al llarg de 12kms i on anem trobant obstacles de tota mena com pista americana, 'pozas' d'aigua, camions de palla, salts de container... Així que va ser un dia complert doncs vaig quedar 2n a la cursa i 2n al campionat.

Entrega de trofeos - Eternal Running
Castellbisbal, 2010
Aquí us deixo el link del video editat del meu primer combat de grappling a Malgrat:

També aquest any, el 12 de juny del 2011 vaig tornar a una competició de Judo. Més peculiar doncs era un campionat de Judo al terra, Ne Waza, celebrat a Lloret de Mar. Vaig arribar a la final on vaig perdre amb Eric Penya (actual campió de Catalunya i 3r d'Espanya) en una final igualada. Aquí us deixo el link del video del campionat de Judo Ne Waza.
http://youtu.be/u9z2qffgpIY

Tot això m'ha animat a tornar a competir i espero la temporada que bé, competir al màxim nivell que pugui! Això si, combinant-ho amb la meva passió per la muntanya, escalada i curses!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

También puede interesarte:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...